paris del 2

 
Jag klarar mig inte, jag måste bara måste berätta om dagen. Direkt efter skolan presis när jag steg in genom dörren kom mamma i världens fart med en macka. Jag blev ju  lite chokad men tuggade ju såklart i mig mackan. Han därför knappt komma in genom dörren innan jag skulle ut igen (jag som trodde jag skulle hinna fota). Det visade sig att sprut avdelningen bara hade öppet till 5 och att det fanns stor sannolikhet att det skulle vara kö där. Så jag han ju inte ta mina fina självporträtt jag hade planerat för och nu - halv sju är det ju inte bara lite kolmörkt ute om du förstår vad jag menar. Så därför lägger jag ut en till bild på det fina Eiefelltornet istället. (haha lite långsökt?)
 
Idag i skolan började jag även skriva på en text och har nu fått upp flytet igen med skrivandet och har massa idéer. Senast det var så var för runt 2-3 år sedan. Så nu ska jag nog avsluta detta och skriva vidare, det är faktiskt kul och skriva. Så döm inte ♥
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0