selfportrait

En av de bilderna som faktiskt blev ok från min senaste misslyckade fotografering. Funderar  på att visa de suddiga bilderna bara för att visa hur fel det blev. Är det dumt?
 
På onsdag ska vi ha Europas länder, huvudstäder, hav och berg på ett prov i skolan. Känner att jag knappt har koll på sveriges landskap... Så ja jag har lite att plugga. Satt med en vääldigt stor kartbok (någon barnvariant vi hade när vi var små) nu på eftermiddagen och försökte dunka in alla dessa huvudstäder och länder så att jag sedan ska kunna placera dem på en blindkarta... Önska mig lycka till! ♡
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ebba

Så himla vacker du är Frida! Jättefin bild ♡

Svar: Ååh tack men du är! ♡
Frida Wennerfors

2012-11-19 @ 19:50:49
Postat av: Alice Gustafsson

Jätte, jätte fin bild! :)

Svar: Tack så jätte jätte mycket! :)
Frida Wennerfors

2012-11-19 @ 20:04:53
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/
Postat av: livabrandt'<3

så himla fin mitt hjärta!

Svar: tack men du är mitt hjärta! <3
Frida Wennerfors

2012-11-28 @ 14:18:58
URL: http://liivaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0