svaren på frågestunden

Q: favoritfärg?
A: Ljusblå, heltklart. Har alltid varit och kommer nog alltid att va :) 

Q: favoritdjur?
A: Åhh.. Katt eller hund kan inte bestämma mig.

Q: favoritmat?
A: Just nu är det thailändskt, helst phad thai eller vårrullar.

Q: favoritglass?
A: Äter ju laktosfri glass (är laktosintollerant) och det finns inte så många smaker men absolut godast av vanlig glass är nog daim eller mango.

Q: favoritdricka?
A: Hehe.. min farmors hemma gjorda jordgubbs saft. Den är så god!

Q: favoritlåt?
A: Antingen ”come back... be here” eller ”the moment I knew” från Taylor Swifts nya skiva Red.

Q: favoritland du har varit i?
A: Åh, svårt! Älskade England för två år sedan och även värmen i Teneriffa i Spanien och naturen i Österike.... Kan helt enkelt inte bestämma mig men kanske Spanien.

Q: Favorit outfit, kan du visa bild?
A: Åh svårt! Men jag kan visa en bild på denna enkla outfit jag hade idag som jag tycker är både fin och skön. 
 
Vit stickad tröja - JC. Svarta stretch jeans - bikbok. 

Q: Spanien/USA?
A: Har aldrig vart i USA.. Så jag vet ju inte om det är så bra där som alla säger ;). Så Spanien.

Q: Flygplan/båtresa?
A: Beror på vilket årstid, om det är sommar så är det mycket roligare att åka båt. Fast på vintern vill jag hellre flyga.

Q: Godis/Glass?
A: Så svårt, men för att jag alltid får ont i magen av vanlig glass så godiiiiis!

Q: Kan du göra mer videoinlägg?
A: Hehe.. ja det kanske jag kan. Kommentera gärna i så fall vad du vill att den ska handla om. Vet inte vad jag ska prata om annars. Blir så stelt.

Q: Hur kan din blogg vara så bra?
A: Åh, du fattar inte hur glad jag blir när jag får sådana kommentarer. TACK! ♡
Egentligen har jag ingen aning för att jag själv är lite missnöjd med hur min blogg är just nu. Antar väl att om man lägger upp bilder som för en själv känns bra kanske andra också gillar de? Sedan försöker jag att uppdatera en gång om dagen och försöka blogga om något någorlunda intressant annars kan det lätt bli långtråkigt att läsa.

Q: Hur nära står du din syster på en skala 1-10 ?
A: Åh en 10! Vi är super tajta och pratar hela tiden. Vi har världens konstigaste humor. Älskar dej Tuva du är bäst. ♡

Q: Läser din blogg minst en gång om dagen. Du tar väldigt fina bilder men hur kom det säg att du började fota?
A: Tack tack tack! Jo jag "tog" helt enkelt familjens lilla kompaktkamera ifrån min pappa när jag var 8 år och han skulle fota familjen eller dokumentera en resa. Sedan fortsatte jag genom att fota typ vår gräsmatta (så intressanta bilder det blev) och en och annan bokhylla. Sedan dess har jag fotat som en tok, dock kanske en aning mer intressanta saker nu..
 
Tack för alla frågor och hoppas ni gillar svaren! ♡
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Hejj , gullis . Var det del 1 eller nåt ? Du tog iaf med mina och milenas frågor .. :*<33

Svar: nej det här var de frågorna jag har fått.... ♡
Frida Wennerfors

2012-11-15 @ 18:08:33
Postat av: Tuva

Naae .. Mina och milenas frågor ligger i ditt kommentarsfält på inlägget 'frågestund' .. Jag tror inte du fick med alla .. ♥

Svar: Oj, haha det hade du rätt i! Får köra en del 2 helt enkelt. Tack för att du såg det! ♡
Frida Wennerfors

2012-11-16 @ 14:18:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0