svaren på frågestunden del 2


Godis / Glass

Chips / Ostbågar

Fanta / Cola

Katt / Hund - suuuuuper svårt men måste sätta katt ändå.

Häst / Ko - haha rolig fråga ! Men säger kossor för de ser så snälla ut...

Hamburgare / Pizza

Justin Bieber / One Direction - fast little things är grymt bra!

Porträtt / Landskap (foto)

Kik / WhatsApp

Kamera / Instagram - aldrig någonsin skulle jag byta en kamera, den är typ helig :D

Svartvitt / Färg (foto)

Julafton / Födelsedag - för att det alltid spöregnar på min födelsedag (28 sep)

Halloween / Påsk

X-factor / Melodifastivalen - supersvårt, men för att de flesta artister sjunger mer modernt och är nyupptäckta så säger jag X-factor. 

Choklad / Laktris - sååå läääskigt goooott!!

Sura godisar / Sega godisar- får inte äta något segt med tandställningen så sura saker har blivit en favorit!

Bada / kolla på TV - vad var det för någon fråga? Haha självklart bada ;)

Vinter / Sommar - måste säga sommaren, fast julen är ju underbar! Lugnt min favvorit högtid, allt är så mysigt på julen.

Sova / vara vaken - har nästan alltid varit en "nattuggla" fast när man är trött finns det inget bättre än att sova.
 
Choklad / Tuggummi - får inte tugga tuggummi med tandställningen, då kan tänderna ställa sig tillbaks som vanligt igen.

Q: Favorit artist/band?
A: Självklart Taylor Swift, bara älskar hennes musik och hela hon! Plus att alla låtar har jag minnen till framförallt de som var mina favvorit då jag var 9.
 
Q: Favorit månad (om du inte får säga september)
A: Ååh, måste säga december bara för att jag lägntar dit nu. Plus att julen är bäst. Möjligen juli för att det är sommarlov då.

Q: Favorit nummer?
A: Ingen aning, kanske 9, 11, 3 eller 28.

Q: Favorit årstid?
A: Ååh, tycker att alla är underbara och passar in på sitt sätt. fast om jag måste välja så säger jag sommaren.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0