Tuva - del 1

 
 
bilder tagna med canon eos 550d + 50 mm 1.8 II + 1/100 - 1/270 s + F1.8 ♡
 
Idag har det gått bra i skolan.
Imorse fick jag tillbaka ett engelskaprov och det hade gått mycket bättre än vad jag förväntat mig och kritiken var bra - verkligen super kul! Jag har även kommit igenom en rätt så lång mattediagnos. Efter skolan gick jag hem med söta Tuva (kolla hennes blogg ?!) och fotade och åt mellis (se bilder ovan) innan vi behövde gå mot träningen. Nu nydushad och glad har jag precis ätit middag och ska sedan se på X factor med familjen - fredagsmys! ♡
 
 

Kommentarer
Postat av: tuva

Söta du ! <3

Svar: söta du ♡
Frida Wennerfors

2012-11-09 @ 19:47:22
Postat av: Ellen

fina porträttbilder :)

Svar: Tack vad glad jag blir :)
Frida Wennerfors

2012-11-15 @ 22:44:22
URL: http://www.lilomilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0