wind

 
Imorse var jag taggad på att fota den vackra frosten som låg på några växter nära mig och såg bilderna framför mig. Dock så var det ju självklart + grader och frosten var borta. Istället så gav mamma mig en "utmaning" om jag kunde fota tre bilder som för mig var november. Så just nu sitter jag och redigerar massa gråa tråkiga november bilder med massa peppande musik. För det är lite så jag ser november grå, kall och färglös fast mysig med massa ljus, filtar och varma tröjor. Hur som helst så tog jag även dessa två bilder (ovanför) som blev mycket finare med redigering. Vad tycker ni?
 
 

Kommentarer
Postat av: livabrandt

kan du lägga upp bilderna på mig ? <3

Svar: har mailat de nu, kanske det <3 :*
Frida Wennerfors

2012-11-10 @ 14:22:15
URL: http://lillaliva.webblogg.se
Postat av: Paps

Jättefina bilder på dig!

Svar: Tack pappa :)
Frida Wennerfors

2012-11-11 @ 00:48:08
Postat av: Emma

Fina bilder!! :)

Svar: Tack, super fin blogg du har förresten! :)
Frida Wennerfors

2012-11-18 @ 14:29:47
URL: http://onlytruehappiness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0