B & W


Jaha då har man en helt ny tandställning! Kan säga att jag känner mig som ett kraftverk. Har nämligen 4 gummirör och en stor spiral i munnen. Har en helt unik tandställning för att mina tänder verkligen sitter hur fel som helst.
          
Efter tandläkarbesöket gick mamma, Tuva och jag och kollade i lite affärer innan vi skulle äta lunch med pappa. Efter det bar det av på bio. Nu är jag äntligen hemma och kan ta det lugnt. Hade tänkt att ladda upp bilder från idag men har helt enkelt knappt någon energi eller lust att göra det (p.g.a  att jag har en ryslig tandvärk) att göra det så dem bilderna får komma upp imorgon.
 
Vill passa på och tacka för alla superfina kommentarer jag fått senaste dagarna, det betyder guld att ni kommenterar! ♥
 
 

Kommentarer
Postat av: Tuva

Vilken film ?

Hoppas det känns bra ändå i munnen , gumman !
Kram ! ♥

Svar: Bitchkram hette den. Ah det gör det inte riktigt men tack ändå gumman. Kram ♥
Frida Wennerfors

2012-10-29 @ 17:46:46
Postat av: Paps

Gillar verkligen nya designen på bloggen - snyggt!
Härlig bild på Smilla också ;-)

Svar: tack pappa :)
Frida Wennerfors

2012-10-30 @ 08:51:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0