FINDUS

Canon EOS 550D + 50 mm 1.8

Är faktiskt riktigt nöjd med de här bilderna på Findus! Han gilar inte direkt kameran för att den låter och blinkar så det gäller att få honom att slappna av.  Så jag har ett litet trick, jag klappar honom och slutar först direkt innan bilen tas! Då hinner han inte öpnna ögonen, morra och får ett avslappnat utryck. ♥
 
Tänkte även berätta att jag har stukat/slagit till foten regält så hoppar nu på kryckor med hårt lindat bandage runt foten. Det var igår på fotbollen jag helt enkelt skadade mig på något konstigt sätt, gallskrek och grät om vart annat, var idag hos doktorn och rönkade det men inget var av som tur var. Det betyder att jag varken kan träna eller fota nu på ett tag. Eller jag kan fota men det är en aning jobbigare, så får se om ni får så mycket nya bilder nu på ett tag.
 

Kommentarer
Postat av: Alice Gustafsson

så, så sööööt!

Svar: hihi visst är han söt? :)
Frida Wennerfors

2012-10-25 @ 18:01:55
URL: http://aliceaphotodream.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0