FRIDAAAY!

 
Har "tvingat" ut Tuva, suttit i de blöta löven och bokstavligen sprungit runt med kameran. Allt för att visa er superfina höstbilder jag nyss tog, dock har pappa tagit med sig en sak till jobbet så att det blir väldigt krångligt för mig att föra över bilderna, men ska försöka få upp bilderna lite senare om jag orkar. Därför får ni en instagram bild från imorse.
 
Idag är det fredag och lika skönt som vanligt, kände att det bara var mörkt och blött imorse men nu har det klarnat upp lite i alla fall. Åh vad jag älskar alla färger på löven, där jag bor skiftar allt till flera olika nyanser och det gör att man vill fota ennu mer där av att det blir så många bilder jag vill visa er. Ikväll blir det efterlägntat fredags mys! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0